dilluns, 6 d’abril de 2015

La cuina d'en Sam i la seva família

Tìtol: La cuina d’en Sam i la seva família
Autor: Jaume Copons
Il·lustrador: Liliana Fortuny
Editorial: Barcanova
Pàgines: 94
ISBN: 9788448934989
Edat: A apartir 7 anys
Nota: ♥♥♥♥♥


SINOPSI:

En aquest llibre no hi trobaràs sandvitxos amb un nas de tomàquet ni plats decorats amb carones d’animals. És un llibre de CUINA DE VERITAT, dedicat als PETITS GRANS XEFS que somien en l’arròs amb llet, en el pollastre a l’estil Kentucky i en el pastís de xocolata, xocolatíssism… Encén el llum de la cuina, lliga’t el davantal i atreveix—te a posar  en pràctica aquest divertit receptari per a autèntics xefs!

RESENYA:


Aquest llibre m’ha agradat molt perquè explica receptes i a mi precisament sóc una nena que li encanta cuinar. Les que més m’han agradat són un pastis amb molta xocolata, unes precioses mandonguilles nedant en tomàquet i la pizza margarida. I d’aquestes 2 primeres la del pastís amb molta xocolata i unes precioses mandonguilles nedant en tomàquet jo les he provat de fer i la veritat és que t’ho passes molt bé fent-ho i són senzilles perquè estan ben explicades.

A mi la història m’ha agradat molt perquè fan un dinar familiar i d’amagat de l’àvia en Sam i la seva germana van a comprar molt de menjar i, preparen tots els seus millors plats.
A mi les il·lustracions la veritat és que no m’han agradat, m’han encantat! Perquè estan tan ben fetes que gairebé parlen sense paraules i només amb els dibuixos saps què has de fer a la recepta.

Us deixo un vídeo en el que veureu com he fet una de les receptes del llibre, jo soleta! I a més  el llibre porta un davantal de regal! :)



Aura Casanovas Cantos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada